Tuesday 31 August 2010

[25/08/10] Eunhyuk's Fancafé Entry


The café has become more stylish!!!!! Is it because the model has become more stylish*....Indeed..It’s fine? ke ke
Again it’s been awhile since I’ve left words/writing(,) right?ㅜ ㅜ**
Really because of the concert (I) was rea~~~~~~~~~~~~~lly busy (I) had no mind***...
I’m sorry~I wanted to (finally) lie (down but) Asia tour world tour ...
I’m really happy to meet everyone at the concert but I wanted to show you a more stylish* stage (when) my condition is good (so it’s) a bit disappointing...
Anyways it seems like onlyUhj**** is revitalized again so my mood is good~
To those how suffered (for me/us) really give you thanks^^
Next time when I become free again I will leave words/writing!!!!!!
Everyone (of) the onlyUhj**** family Four..........................Four..............FiveSixSevenEightNine.......(__)
*It can also mean handsome
**Tears, crying
***A phrase that means that you have no idea what to do because you are that busy
****Name of Eunhyuk’s daum café



Vietnamese Translation


Quán cafe này trở nên có phong cách hơn!!!!! Có phải bởi vì người mẫu trở nên phong cách hơn chăng* .... Thật vậy.. đúng không? ke ke
Đã một thời gian từ khi tôi để lại những lời nhắn, đúng không?ㅜ ㅜ**
Thật sự là bởi vì các buổi hoà nhạc nên (tôi} rất~~~~~~~~~~~~~ bận (tôi) không còn tâm trí***...
Tôi xin lỗi~ (cuối cùng thì) Tôi đã muốn nghỉ ngơi nhưng chuyến lưu diễn òng quanh châu Á...
Tôi thật sự rất hạnh phúc khi được gặp các bạn tại buồi hoà nhạc nhưng tôi muốn cho các bạn xem nhiều màn trình diễn tuyệt vời hơn (khi) tình trạng của tôi tốt (vì vậy) có một chút thất vọng...
Dù sao thì có vẻ như onlyUhJ**** đã được hồi sinh lại nên tâm trạng của tôi khà là tốt~
Với những ai đã chấp nhận (tôi/chúng tôi) thật sự rất cảm ơn các bạn^^
Lần tới khi tôi rảnh rỗi tôi sẽ để lại tin nhắn một lần nữa!!!!!!
Tất cả mọi người của gia đình onlyUhJ****
Bốn..........................bốn..............năm sáu bảy tám chín.......(__)

*còn có thể hiểu là đẹp
**Nước mắt, đang khóc.
***Cụm từ này có nghĩa là bạn không làm gì được vì bạn quá bận
****Tên của Eunhyuk trên trang web Café này





Credits:
onlyUhJ
Translated by julzzzz@sj-world.net
May take out with full credits
Vietnamese translation by DaPriHo

No comments:

Post a Comment