Sunday 12 September 2010

[07/09/10]Eunhyuk - Xiah Junsu, known each other since childhood... formed Dance Team since Grade 6

Posted Image

SJ Eunhyuk revealed an extraordinary bond with TVXQ Xiah Junsu.

On KBS2 TV Happy Birthday aired at Sept 6th 11:05 PM, Eunhyuk as well as broadcaster Choi Eunyoung and actrees Lee Ah-hyeon appeared, well prepared with their pictures to reveal in public and witty jokes battle unfolded.

Eunhyuk started, "Since childhood, I raised a dream to be a dancer. At grade 6, already performed on dance team," while revealed a number of childhood photos. Surprisingly, it was a picture of TVXQ Xiah Junsu side by side with him cast a sharp glare.

"Actually, me and Junsu formed a dance team when we were at Grade 6. Sometimes we performed in the park near the lake where many people would come and watch. I still remember it vividly."

Eunhyuk also pointed 'SJ member who won't listen our words the most'. In charge of SJ's choreography, Eunhyuk said, "Choi Siwon is the most easily distracted and his hearing seems to be off."

"One day we said to Siwon, 'Practice again what you've learn (배운거/bae-woon-geo)' but Siwon replied, 'Yes? Come up to meet Bae Yongjun (배용준/bae-yong-joon)?'" he told with laughter.


Vietnamese translation

SJ Eunhyuk đã tiết lộ mối quan hệ đặc biệt với TVXQ Xiah Junsu.

Trên chương trình Happy Birthday của kênh KBS2 TV phát sóng vào ngày 6 tháng 9 lúc 11:05 tối, Eunhyuk đã tham gia cùng với phát thanh viên Choi Eunyoung và nữ diễn viên Lee Ah-hyeon, đã có sự chuẩn bị kĩ lưỡng về những bức ảnh của mình để công khai với mọi người và bắt đầu cuộc chiến với những câu chuyện dí dỏm.

Eunhyuk đã bắt đầu, "Thời thơ ấu, Tôi đã mơ ước trở thành một vũ công. Từ năm lớp 6, đã biểu diễn trong một nhóm nhảy," trong khi tiết lộ những bức ảnh thời thơ ấu. Thật ngạc nhiên, đó là một bức ảnh với TVXQ Xiah Junsu ngồi cạnh cậu ấy với nét mặt giống nhau như đúc.

"Thật ra, tôi và Junsu đã thành lập một nhóm nhảy khi chúng tôi đang học lớp 6. Thỉnh thoảng chúng tôi biểu diễn ở công viên cạnh hồ nơi mà rất nhiều người đến xem. Tôi vẫn còn nhớ điều đó một cách sống động."

Eunhyuk cũng nói thêm 'Thành viên SJ người mà không lắng nghe điều chúng tôi nói nhất'. Phụ trách biên đạo nhảy cho SJ, Eunhyuk đã nói rằng, "Choi Siwon thì dễ bị phân tâm nhất và anh ấy thường nghe không rõ."

"Một ngày chúng tôi bảo với Siwon rằng, 'Hãy luyện tập lại điều cậu vừa học đi(배운거/bae-woon-geo)' nhưng Siwon đáp lại rằng, 'Sao cơ? Đến gặp Bae Yongjun à (배용준/bae-yong-joon)?'" Anh ấy đã kể và bật cười.

c r e d i t s ;
Original Source: MyDaily
English Translation: sam. @ Super-Legacy.com
TAKE OUT WITH FULL CREDITS WITHOUT EDITING. DO NOT CREDIT YOURSELF!!!
Vietnamese translation by Dapriho

No comments:

Post a Comment